Livrarea produselor

Comanda comod si rapid produsele care iti plac. Acestea vor ajunge direct la tine gratuit.
Foloseste timpul astfel castigat pentru a face lucruri minunate impreuna cu familia ta.

Livrarea produselor TabShop pe teritoriul Romaniei se efectueaza prin firme de curierat rapid.


Deschidere Colet la Livrare

Clienţii care comandă produse de la magazinul nostru,www.TabShop.ro, au posibilitatea să verifice coletul la livrare înainte de a achita contravaloarea produselor.

Fiindcă ÎNCREDEREA este una din valorile promovate de TabShop şi pentru a înlătura una din principalele temeri ale comerţului online, vă oferim posibilitatea de a plăti comanda dumneavoastră după deschiderea coletului şi după ce v-aţi asigurat că produsele sunt în stare perfectă şi sunt exact cele comandate.

Deschiderea coletului la livrare este valabilă atat pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice care au achiziţionat produse de pe www.TabShop.ro şi oferă posibilitatea de a verifica dacă acestea se prezintă în stare perfectă (nu prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic) şi corespund cu ceea ce aţi comandat, dar nu şi posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsele.

Cum funcţionează?

  • Atunci când comanda ajunge la client, acesta poate solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
  • Pentru comenzile ce conţin mai multe produse la care, în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare, clientul constată că unul dintre produse nu se află în stare perfectă şi decide refuzarea acestuia, returul se va face pentru întreaga comandă, implicit a tuturor produselor livrate.
  • Pentru comenzile cu plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua înainte de a achita comanda sau după achitarea comenzii, doar în prezenţa curierului.

Cum refuzati produsul/produsele?

  • Este foarte simplu: dacă în urma deschiderii coletului clientul constată că produsul comandat nu se află în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta poate refuza comanda.

Cum primiti banii inapoi?

  • Dacă o comanda a fost achitată în avans prin ordin de plată iar in urma deschiderii coletului clientul decide returnarea produsului şi restituirea sumei achitate, suma achitată va fi restituită în contul acestuia în maxim 72 ore de la primirea produselor retur.
  • În cazul returnării produsului/produselor, toate taxele legate de transport vor fi suportate de către TabShop.

Produsele expediate de magazinul nostru sunt ambalate în condiţii optime de siguranţă astfel ca acestea să ajungă la dumneavoastră în perfectă stare. Totuşi vă recomandăm să profitaţi de beneficiile pe care vi le oferă serviciul de verificare colet la livrare şi să verificaţi produsele primite prin firmele de curierat rapid partenere în momentul primirii, formulând eventualele reclamaţii în prezenţa curierului şi înainte de a semna de primirea bunurilor. TabShop SRL îşi rezervă dreptul de a nu lua în considerare reclamaţiile cantitative şi calitative care nu ţin de conditiile de garantie şi care sunt efectuate după primirea produselor şi plecarea curierilor.


Termenul de Livrare

Termenul de livrare obişnuit al produselor cumpărate de pe site-ul nostru se încadrează între 7 şi 10 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii iar in unele cazuri poate fi chiar mai mic. In condiţii speciale, timpul de livrare poate fi depăşit numai anunţându-vă în prealabil despre această situaţie.

De ce timpul de livrare este aşa de lung? Ca sa putem oferi clientilor nostri posibilitatea de a alege un tablou care sa se potriveasca oricarei idei de amenajare interioara am inclus in oferta noastra peste 4000 de modele cu 3 dimensiuni diferite, ceea ce reprezintă peste 12 000 de tablouri diferite. In aceste conditii am ales varianta ca tablourile sa fie confectionate pe baza comenzilor inregistrate de clientii nostri. Echipa Tabshop face tot posibilul pentru a reduce timpul de livrare al produsului reusind ca în unele cazuri să livrăm produsele chiar în 5 zile lucrătoare.

În cazul în care nu puteţi fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, curierii vor păstra bunurile comandate timp de şapte zile lucrătoare, interval în care vor încerca să vă contacteze din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteţi fi contactat, comanda va fi anulată.

Pentru a afla informaţii despre livrarea unui colet prin curier rapid vă rugăm să verificaţi dacă aţi primit de la noi, prin e-mail sau în contul dvs de client, numărul de AWB ş data acestuia. Dacă acestea au fost trimise înseamnă că livrarea a plecat de la noi şi orice informaţii se pot obţine numai de la firma de curierat rapid, la numerele de telefon pe care le găsitiţi în e-mail-ul primit de la noi, alături de numărul şi data AWB-ului. Pentru tracking-ul coletului dumneavoastră, accesaţi acest link şi introduceţi codul AWB-ului dumneavoastră la rubrica "Verifică NT".

TabShop livrează prin intermediul unor colaboratori externi, firme de curierat rapid. Din cauza problemelor interne de organizare şi logistică ale acestor firme, termenele de livrare anunţate de către noi (24-48 de ore din momentul expedierii) nu sunt sigure şi acestea se pot modifica fără înştiinţare prealabilă. Mai mult, este datoria noastră să vă anunţăm că orice termen de livrare sau promisiune oferită direct Dumneavoastră de către reprezentanţii firmelor de curierat rapid este relativ şi trebuie considerat ca atare; TabShop nu îşi asumă nici o răspundere pentru aceste promisiuni. Ne cerem scuze în faţa tuturor clienţilor noştri faţă de care nu ne-am putut ţine 100% promisiunile, din motive ce nu ţin de organizarea companiei noastre ci de modul în care firmele de curierat rapid înţeleg să îşi facă datoria faţă de clienţi.


Modalităţi de plată

TabShop.ro vă oferă următoarele modalităţi de plată:

  • Plata ramburs (numerar la curier) - achitarea comenzii cu numerar, în momentul livrării.
  • Plata prin ordin de plată în contul nostru - plata se va face în avans în baza facturii proforme emisă de TabShop Srl; factura proformă o veţi primi prin email după confirmarea comenzii dvs.
  • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

În formularul de comandă din coşul de cumpărături puteţi alege metoda de plată favorită.

Toate preţurile de pe site-ul nostru ( www.tabshop.ro) sunt afişate în Lei şi sunt finale; preţurile pot fi modificate oricând fără o notificare prealabilă intrând în vigoare din momentul afişării pe site.

Plata la livrare se face cu numerar, în lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura şi bon fiscal/chitanţă). Curierii cu care colaboram NU vă pot solicita nici o altă sumă în afara celei din documente (facturi, chitanţe, bonuri fiscale sau AWB).