Modalitati de comanda

Comanda pe site

Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse, datorita urmatoarelor avantaje:

  • Poti comanda produsele pe care ti le doresti oricand ai timp sa alegi ce-ti place; chiar si noaptea
  • Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
  • Ai acces permanent la stadiul comenzii tale si la comentariile pe care consultantii nostri de vanzari le adauga acestei comenzi.

Pentru a lansa comenzi poti sa te inregistrezi (adica sa iti creezi un cont de client) sau poti finaliza comanda fara a crea cont. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care tu adaugi produse folosind butonul cumpara acum.

Dupa ce ai adaugat un produs in cos, se va deschide pagina unde este prezentat continutul cosului de cumparaturi. In acest moment poti fie sa te intorci la pagina anterioara folosind butonul Mai vreau si alte produse, fie sa trimiti comanda folosind butonul Trimit comanda.

Cand ai in cos toate produsele pe care doresti sa le cumperi si te decizi sa trimiti comanda, in Cosul de cumparaturi ai de ales: modalitatile de livrare si plata, tipul cumparatorului (persoana fizica sau juridica), adresele de facturare si de livrare; poti sa adaugi oricand datele despre firma ta sau alte adrese folosind Contul meu. Daca ai alte observatii in legatura cu comanda, le poti scrie la rubrica Informatii suplimentare. Dupa ce ai bifat optiunile dorite, da click pe butonul Finalizare comanda.

TabShop iti recomanda realizarea comenzilor online pentru a putea astfel sa asiguram prelucrarea, urmarirea si livrarea cat mai prompte ale comenzii tale.

Comanda telefonica

Pentru comenzi telefonice suna la oricare din numerele de telefon de mai jos si unul dintre consultantii nostri de vanzari iti va prelua comanda :

NUMAR DE TELEFON: 0731.12.82.92

Program

  • Call Center: Luni-Vineri 09:00 - 19:00, Sambata: 10:00 - 15:00
  • Comenzi on-line: NON STOP
  • Program livrari curier: Luni-Vineri, 10:30 - 19:00 si Sambata, 09:30 - 14:00

IMPORTANT: Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul Tabshop Srl, nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.