Clienţii care comandă produse de la magazinul nostru,www.TabShop.ro, au posibilitatea să verifice coletul la livrare înainte de a achita contravaloarea produselor.

Fiindcă ÎNCREDEREA este una din valorile promovate de TabShop şi pentru a înlătura una din principalele temeri ale comerţului online, vă oferim posibilitatea de a plăti comanda dumneavoastră după deschiderea coletului şi după ce v-aţi asigurat că produsele sunt în stare perfectă şi sunt exact cele comandate.

Deschiderea coletului la livrare este valabilă atat pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice care au achiziţionat produse de pe www.TabShop.ro şi oferă posibilitatea de a verifica dacă acestea se prezintă în stare perfectă (nu prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic) şi corespund cu ceea ce aţi comandat, dar nu şi posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsele.

Cum funcţionează?

  • Atunci când comanda ajunge la client, acesta poate solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
  • Pentru comenzile ce conţin mai multe produse la care, în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare, clientul constată că unul dintre produse nu se află în stare perfectă şi decide refuzarea acestuia, returul se va face pentru întreaga comandă, implicit a tuturor produselor livrate.
  • Pentru comenzile cu plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua înainte de a achita comanda sau după achitarea comenzii, doar în prezenţa curierului.

Cum refuzati produsul/produsele?

  • Este foarte simplu: dacă în urma deschiderii coletului clientul constată că produsul comandat nu se află în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta poate refuza comanda.

Cum primiti banii inapoi?

  • Dacă o comanda a fost achitată în avans prin ordin de plată iar in urma deschiderii coletului clientul decide returnarea produsului şi restituirea sumei achitate, suma achitată va fi restituită în contul acestuia în maxim 72 ore de la primirea produselor retur.
  • În cazul returnării produsului/produselor, toate taxele legate de transport vor fi suportate de către TabShop.

Produsele expediate de magazinul nostru sunt ambalate în condiţii optime de siguranţă astfel ca acestea să ajungă la dumneavoastră în perfectă stare. Totuşi vă recomandăm să profitaţi de beneficiile pe care vi le oferă serviciul de verificare colet la livrare şi să verificaţi produsele primite prin firmele de curierat rapid partenere în momentul primirii, formulând eventualele reclamaţii în prezenţa curierului şi înainte de a semna de primirea bunurilor. TabShop SRL îşi rezervă dreptul de a nu lua în considerare reclamaţiile cantitative şi calitative care nu ţin de conditiile de garantie şi care sunt efectuate după primirea produselor şi plecarea curierilor.